Verzenden en retourneren

Verzenden

Voor kleinere en lichtere orders maken wij gebruik van de pakketservices van Nederlandse vervoersbedrijven (Post NL, DHL) en berekenen wij de bijbehorende kosten door naar de klant.
De orders dienen te vallen binnen de gestelde voorwaarden (lengte, gewicht) van de bekende vervoersbedrijven.

Vanaf

Tot en met

Kosten

0 kg

10 kg (Max: 100 × 50 × 50cm)

€7.60

10 kg

30 kg (Max: 170cm × 70cm × 52cm)

€14,50

Zwaarder dan 30 kg of groter dan

170cm × 70cm × 52cm

 

€99, -

Orderbedrag hoger dan €1210,- incl. Btw 

 

Gratis

 

Bezorgen/leveren

Voor alle orders €1210, - incl. Btw die niet met een reguliere pakketservice verstuurd kunnen worden, wordt  99, - euro bezorgkosten gerekend.
Orders met een bedrag boven €1210,- incl. Btw worden gratis geleverd. (Geldig voor orders excl. montage)
Extra kosten, zoals tunnelkosten en de overtocht per boot bij levering op de Waddeneilanden, worden achteraf gefactureerd.

Levering met grote vrachtwagens

In sommige gevallen leveren wij met grote vrachtwagens met een lengte van 18 meter of langer. Grote vrachtwagens kunnen niet overal probleemloos lossen, maar levering met een kleine vrachtwagen is in veel gevallen wel mogelijk. Woont u, bijvoorbeeld, in een smalle straat, in een (winkel)centrum of is de toegangsroute slecht toegankelijk, dan is het verstandig dit aan ons kenbaar te maken!

Deellading

In de meeste gevallen wordt uw bestelling samengevoegd met andere bestellingen om zo tot een rendabele vracht te komen. De transporteur behoudt zich het recht om tot het laatste moment de route te wijzigen. Hierdoor is het voor ons niet mogelijk om een specifiekere levertijd te noemen dan in de e-mailbevestiging staat vermeld. Leveringen worden gedaan op het door u aangegeven losadres. Materialen worden uitgeladen op uw oprit. Wanneer u een voorkeur heeft voor een specifieke losplaats, dan kunt u die plaats afbakenen door een lint en/of bordje. Let wel; de definitieve losplaats is te allen tijde ter beoordeling van de chauffeur.
 

Afhalen.

Jij kunt jouw bestelling (op afspraak) ophalen wanneer het jou het beste uitkomt.
Wij adviseren u om altijd met minimaal 2 personen te komen om de materialen op te halen.

Retourneren

Zijn de goederen die u ontvangen heeft toch niet helemaal naar wens, dan kunt u uw bestelling in de meeste gevallen retourneren of omruilen. Artikelen die speciaal voor u op maat zijn gemaakt of **artikelen kunnen niet worden geretourneerd of omgeruild. Aangezien we in veel gevallen afhankelijk zijn van vrachtvervoer dient u uw retour of omruilverzoek altijd vooraf aan te melden bij onze afdeling klantenservice. U ontvangt vervolgens van ons de benodigde informatie en instructies. Bij schade of foutieve levering dient zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 48 uur na ontvangst van de goederen bij ons aangemeld te zijn. De transport- en/of handlingkosten van het retourneren of omruilen komen voor uw rekening.
  • Retourneren of omruilen kan in overleg;
  • Vooraf aanmelden is verplicht;
  • U ontvangt van ons de benodigde informatie en/of instructies;
  • Transport- en handeling kosten zijn voor rekening van de klant.

Uitgesloten van herroepingsrecht

Artikelen die speciaal voor u op maat zijn gemaakt of speciaal voor u zijn besteld kunnen niet worden geretourneerd of omgeruild. Ook **artikelen kunnen niet geruild worden.

Vooraf uw zending aanmelden

U dient uw retour- of omruilverzoek altijd vooraf aan te melden bij onze afdeling klantenservice. U ontvangt vervolgens van ons de benodigde informatie en instructies.

Onbeschadigd, ongebruikt en in originele verpakking

Artikelen die u wilt retourneren dienen in originele verpakking, ongebruikt en onbeschadigd aan ons te worden aangeboden.

Kosten

De transport- en/of handlingkosten van het retourneren of omruilen komen voor uw rekening. U krijgt vooraf van ons een prijsopgave.

Werkwijze

Om uw retourverzoek in te dienen stuurt u een e-mail naar bertin@zuidema-schuttingen.nl en vermeld de volgende gegevens:
  • Naam
  • Telefoonnummer
  • E-mailadres
  • Ordernummer (of factuurnummer)
  • Toelichting (reden retour)
  • Foto van de zending (bijvoorbeeld van het pak of de pallet)
Doorgaans nemen wij binnen 1 werkdag contact met u op om uw retourverzoek af te handelen. Onvolledige verzoeken kunnen wij helaas niet in behandeling nemen.
Webshop ontwikkeld door X-Interactive Deze site is beveiligd door reCAPTCHA en de Google privacybeleid en de servicevoorwaarden zijn van toepassing.